Educar en la veritat en el món de les xarxes socials

Auteurs

  • Breogan Tosar Bacarizo UAB

Mots-clés :

didàctica de la filosofia, literacitat crítica, pensament crític, problemes socials, xarxes socials

Résumé

És una experiència didàctica pel monogràfic sobre la veritat. 

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Références

ARENDT, H. (2006). Eichmann en Jerusalén (Ribalta, C.; trad). Barcelona: Debolsillo.
ARGEMÍ, M. (2019). Los siete hábitos de la gente desinformada. Barcelona: Conecta.
FRANK, A. (2010). Diario (Puls, D.; trad). Madrid: Plaza & Janés.
FRANKL, V. (2015). El hombre en busca de sentido (Comité de traducción al español). Barcelona: Herder.
MCINTYRE, L. (2020). Posverdad (Álvarez, L.; trad).. Madrid: Cátedra.
MEIRIEU, P. (2007). Frankenstein educador (Olcina, E.; trad).. Barcelona: Laertes.
SANTISTEBAN, A.; TOSAR, B. (2018). “Los estudios sociales en la educación primaria”. En Jara, M.; Santisteban, A. (coord.). Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía. Comahue: Universidad Nacional de Comahue, pp. 165-175.
ZAMBRANO, M. (2020). El hombre y lo divino. Madrid: Alianza.

Téléchargements

Publiée

01-01-2022

Comment citer

Tosar Bacarizo, B. (2022). Educar en la veritat en el món de les xarxes socials. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 7(1-2), 38–40. Consulté à l’adresse https://www.filoara.cat/revista/index.php/FA/article/view/287

Numéro

Rubrique

Exemples d'activitats acadèmiques