Educar en la veritat en el món de les xarxes socials

Autores/as

  • Breogan Tosar Bacarizo UAB

Palabras clave:

didàctica de la filosofia, literacitat crítica, pensament crític, problemes socials, xarxes socials

Resumen

És una experiència didàctica pel monogràfic sobre la veritat. 

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Citas

ARENDT, H. (2006). Eichmann en Jerusalén (Ribalta, C.; trad). Barcelona: Debolsillo.
ARGEMÍ, M. (2019). Los siete hábitos de la gente desinformada. Barcelona: Conecta.
FRANK, A. (2010). Diario (Puls, D.; trad). Madrid: Plaza & Janés.
FRANKL, V. (2015). El hombre en busca de sentido (Comité de traducción al español). Barcelona: Herder.
MCINTYRE, L. (2020). Posverdad (Álvarez, L.; trad).. Madrid: Cátedra.
MEIRIEU, P. (2007). Frankenstein educador (Olcina, E.; trad).. Barcelona: Laertes.
SANTISTEBAN, A.; TOSAR, B. (2018). “Los estudios sociales en la educación primaria”. En Jara, M.; Santisteban, A. (coord.). Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía. Comahue: Universidad Nacional de Comahue, pp. 165-175.
ZAMBRANO, M. (2020). El hombre y lo divino. Madrid: Alianza.

Descargas

Publicado

01-01-2022

Cómo citar

Tosar Bacarizo, B. (2022). Educar en la veritat en el món de les xarxes socials. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 7(1-2), 38–40. Recuperado a partir de https://www.filoara.cat/revista/index.php/FA/article/view/287

Número

Sección

Exemples d'activitats acadèmiques