Educar en la veritat en el món de les xarxes socials
Palabras clave:
didàctica de la filosofia, literacitat crítica, pensament crític, problemes socials, xarxes socialsResumen
És una experiència didàctica pel monogràfic sobre la veritat.
Descargas
Citas
ARGEMÍ, M. (2019). Los siete hábitos de la gente desinformada. Barcelona: Conecta.
FRANK, A. (2010). Diario (Puls, D.; trad). Madrid: Plaza & Janés.
FRANKL, V. (2015). El hombre en busca de sentido (Comité de traducción al español). Barcelona: Herder.
MCINTYRE, L. (2020). Posverdad (Álvarez, L.; trad).. Madrid: Cátedra.
MEIRIEU, P. (2007). Frankenstein educador (Olcina, E.; trad).. Barcelona: Laertes.
SANTISTEBAN, A.; TOSAR, B. (2018). “Los estudios sociales en la educación primaria”. En Jara, M.; Santisteban, A. (coord.). Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía. Comahue: Universidad Nacional de Comahue, pp. 165-175.
ZAMBRANO, M. (2020). El hombre y lo divino. Madrid: Alianza.
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
L'edició electrònica - i, eventualment, impresa - d'aquesta Revista es realitza amb el suport de l'"Associació Filosofia, Ara", sent necessari citar-ne la procedència (revista "Filosofia, ara!", filoara.cat), en qualsevol reproducció d'un article (parcial o total).
Excepte indicació contrària, tots els continguts de l'edició electrònica es distribueixen sota una llicència d'ús i distribució "Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional" (pot consultar des d'aquí la versió informativa i el text legal de la llicència). Aquesta circumstància s'ha de fer constar expressament, i d'aquesta manera, quan es reprodueixi o sigui el cas.