Com treballar els dilemes morals a l'aula

Autores/as

  • Lourdes Estrada Desunvila Institut Montjuïc (Barcelona)

Resumen

En aquest article s'ofereix una proposta metodològica per facilitar el treball dels dilemes morals a l'aula. El treball amb dilemes morals permetque l'alumnat posi en joc destreses cognitives pròpies del raonament moral, com ara la percepció de la dimensió moral d'un problema, l'anàlisi dels valors en joc, l'argumentació moral, l'obertura mental en la recerca de totes les alternatives possibles, la creativitat en la recerca de solucions i la presa de decisions, per exemple. A més, és una nova modalitat de participació que ofereix l'Olimpíada de filosofia de Catalunya per als alumnes de 4t d'ESO que val la pena no desaprofitar.


Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

27-05-2017

Cómo citar

Estrada Desunvila, L. (2017). Com treballar els dilemes morals a l’aula. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 3(1), 29–32. Recuperado a partir de https://www.filoara.cat/revista/index.php/FA/article/view/104