Educar en la veritat en el món de les xarxes socials

Authors

  • Breogan Tosar Bacarizo UAB

Keywords:

didàctica de la filosofia, literacitat crítica, pensament crític, problemes socials, xarxes socials

Abstract

És una experiència didàctica pel monogràfic sobre la veritat. 

Downloads

Download data is not yet available.

References

ARENDT, H. (2006). Eichmann en Jerusalén (Ribalta, C.; trad). Barcelona: Debolsillo.
ARGEMÍ, M. (2019). Los siete hábitos de la gente desinformada. Barcelona: Conecta.
FRANK, A. (2010). Diario (Puls, D.; trad). Madrid: Plaza & Janés.
FRANKL, V. (2015). El hombre en busca de sentido (Comité de traducción al español). Barcelona: Herder.
MCINTYRE, L. (2020). Posverdad (Álvarez, L.; trad).. Madrid: Cátedra.
MEIRIEU, P. (2007). Frankenstein educador (Olcina, E.; trad).. Barcelona: Laertes.
SANTISTEBAN, A.; TOSAR, B. (2018). “Los estudios sociales en la educación primaria”. En Jara, M.; Santisteban, A. (coord.). Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía. Comahue: Universidad Nacional de Comahue, pp. 165-175.
ZAMBRANO, M. (2020). El hombre y lo divino. Madrid: Alianza.

Downloads

Published

01-01-2022

How to Cite

Tosar Bacarizo, B. (2022). Educar en la veritat en el món de les xarxes socials. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 7(1-2), 38–40. Retrieved from https://www.filoara.cat/revista/index.php/FA/article/view/287

Issue

Section

Exemples d'activitats acadèmiques